Докато 80-те бяха времето на топ дизайнерите, а 90-те на супермоделите, сега модния бизнес има нов диктатор - супержурналистите. По време на седмиците на модата тези дами са фотографирани повече от моделите и знаменитостите, което превърна и самите тях в звезди.
Всеки човек, който се интересува повече или по-малко от мода, познава редакторите на Vogue, Ана Уинтър (Vogue САЩ) и Анна Дело Русо (Vogue Япония), както и много техни колежки.
Но през последните години в една от водещите медии се превърнаха модните блогове и това осигури на техните създателки места на първите редове на всички модни ревюта. Нещо повече - дизайнери и модни марки изявяват все по-силно желание сътрудничат с тях.
Това, което кара хората да се интересуват от блоговете: в модните списания моделите изглеждат перфектно и често са облечени с недостъпни за средностатистическата жена дрехи, докато модните блогъри показват истинска, достъпна мода и то не представена от някой модел или известна личност, а от самите тях.
Коментари (0)
За момента няма добавени коментари.