Имате въпроси? 0896 / 66-62-66

7. ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

7.1. Клиентът има право на връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 14 (четиринадесет) дни от получаване на стоката.

7.2. При връщане или замяна на стоки (пример: желае друг размер, цвят и т.н.), транспортните разходи са за сметка на Клиентът.

7.3. При отказ от договора, ако Клиентът е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата стока по посочена от него банкова сметка на негово име в срок от 14 /четиринадесет/ дни след връщането на стоката. Суми не се възстановяват, докато Клиентът не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по т. 7.1, отказът от договора не произвежда действие.

7.4. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:

• производствени дефекти на стоката;

• констатирани липси на части от стоката;

• изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;

• несъответствие с обявения размер и/или цвят - стока, изпратена в различен размер и/или различен цвят от поръчания;

• повреда на стоката при транспортирането.

7.5. Връщането на стоката, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:

• Оригинален търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).

• Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

• Запазена оригинална опаковка и етикет.

7.6. Инструкции за смяна / връщане:

7.6.1. В "DAYTONA.bg" натиснете "Вход", въведете своят имейл и натиснете "Напред", за да влезете в "Профил".

7.6.2. В "Настройки на профила" въведете данните на банковата си сметка и натиснете "Запази".

7.6.3. В "Моите поръчки" намерете своята поръчка, натиснете "Смяна / Връщане", изберете причината и натиснете "Запази".

7.6.4. Изпратете пратката от офис на "ECONT" със създадената "Товарителница за връщане", за да се възползвате от преференциална цена.


Последна промяна на: 2024-01-01 09:00:00