Въпроси и отговори

Тук можете да откриете отговорите на често задаваните въпроси от нашите клиенти.

Имате ли всичко в наличност?

Всички продукти, размери и цветове, посочени в сайта се актуализират на всеки час. Ако го има в сайта - значи го имаме в наличност. Моля имайте в предвид, че дори и в момента да го имаме, продуктите ни се изчерпват много бързо. За ваша сигурност, можете да направите поръчка, а при обаждането за потвърждение ще ви потвърдим дали го имаме.

Какви размери имате?

Всички налични размери можете да видите, когато отворите продукта и натиснете върху падащото меню с размери (до брой). Мерките, можете да видите под бутона "Добави в количката". Мерките на размерите са различни за всеки продукт.

Как да направя поръчка?

Поръчката става много лесно! Просто кликнете върху продукта, който желаете, изберете размер и брой, и продължете напред. Сайта ще иска да въведете своят адрес за доставка.

Как става доставката?

Доставянето на пратките се извършва с куриерската фирма Лео Експрес. Тя е безплатна, за поръчки над 45.00лв. След като направите поръчка, нашите служители правят всичко възможно да се свържат още на същия ден - за потвърждение на поръчката. Бъдете спокойни, няма да ви изпратим пратката, докато не се чуем с вас, за да я потвърдите. Ако успеем да я изпратим на същия ден, в който сме ви звъннали, куриерите правят всичко възможно, да ви я доставят на следващия работен ден. Можете да посочите всеки адрес - дори и на мястото, където работите.

Къде ми е пратката?

Всяка поръчка има привилегията да бъде проследявана през системата ни. След като генерираме товарителницата за пратката ви, ще получите и-мейл с инструкции как да я проверите.

Имате ли опция "ПРЕГЛЕД + ТЕСТ"?

Всяка пратка има опция преглед + тест, за да сте сигурни, че сте избрали правилния размер.

Мога ли да върна пратката си?

Имате възможност да върнете пратката си, в срок от 14 дни. Връщането ще трябва да е за ваша сметка - по куриер по ваш избор.