Според Закона за защита на потребителите и правилата за електронна търговия, потребителят има право на рекламация при: констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявения размер, несъответствие с обявената търговска марка. Рекламацията се предявява до пет работни дни след закупуването на стоката. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за заменяне на стоката с нова или отбив от цената. В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

  • Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
  • Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
  • Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
  • Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
  • При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.

Ако желаете да върнете продукт, моля ползвайте бланката, която сте получили при поръчката. Ако не я пазите - може да ползвате тази: http://daytona.bg/uploads/files/return.pdf.
Последна промяна на: 2017-10-01 09:00:00