ВНИМАНИЕ! Количествата се обновяват в реално време. Ако вече не виждате продукта/размера, значи вече е изчерпан. Промоциите важат до изчерпване на количествата.

7. ВРЪЩАНЕ НА СТОКА / ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА / РЕКЛАМАЦИЯ

7.1. Клиентът има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 14 (четиринадесет) дни от получаване на стоката.

7.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Клиентът и не се дължат на непреодолима сила.

7.3. При отказ от договора Клиентът е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет.

7.4. При отказ от договора, ако Клиентът е заплатил стоката, му се възстановява платената сума за върнатата стока по посочена от него банкова сметка в срок от 15 /петнадесет/ дни след връщането на стоката. Суми не се възстановяват, докато Клиентът не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по т. 7.1, отказът от договора не произвежда действие.

7.5. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:

• производствени дефекти на стоката;

• констатирани липси на части от стоката;

• изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;

• несъответствие с обявения размер и/или цвят - стока, изпратена в различен размер и/или различен цвят от поръчания;

• повреда на стоката при транспортирането.

7.6. Рекламацията може да се предяви пред Продавача на посочения имейл адрес [email protected], като едновременно с това Клиентът трябва да върне стоката в рамките на 14 (четиринадесет) дни от получаване на стоката.

7.7. При рекламация Клиентът може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените – или Клиентът доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.

7.8. Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:

• Оригинален търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).

• Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.

• Запазена оригинална опаковка и етикет.

7.9. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може да се направи по начина и на адресa посочени върху стоковата разписка, с която Клиентът е получил поръчката.

7.10. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Клиентът и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин. В случай, че клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане с куриерска фирма по Ваше желание.

7.11. Към върнатата стока трябва да бъде приложена касовата бележка и формуляра за връщане, който се получава към всяка пратка.


Последна промяна на: 2018-05-22 09:00:00